Uusille opiskelijoille 2017

Hei sinä uusi fuksi!

Lämpimät onnittelut opiskelupaikasta ja tervetuloa Matemaattis-luonnontieteelliseen tiedekuntaan! Olet aloittamassa uuden ja ehkä hieman jännittävänkin vaiheen elämässäsi, mutta ei hätää, sillä me tuutorit olemme tukenasi kaikessa, missä opintojen alussa apua tarvitset. Meihin ja tietysti myös muihin uusiin matemaattisten tieteiden opiskelijoihin pääset tutustumaan ensimmäistä kertaa keskiviikkona 16.8., jolloin otamme yhdessä varaslähdön Fuksisyksyyn. Opintojen alkuun valmistava orientoiva viikko alkaa puolestaan maanantaina 28.8. Varaathan silloin kalenterisi mahdollisimman tyhjäksi, koska luvassa on niin tiedekunnan virallisempaa kuin meidän tuutoreidenkin järjestämää kevyempää ohjelmaa aamusta iltaan.

Liittymällä Facebookissa ryhmään Matemaattisten tieteiden fuksit 2017 saat lisää tietoa muun muassa tulevista tapahtumista ja opintojen aloittamiseen liittyvistä asioista. Löydät alta myös tuutorivastaaviemme yhteystiedot, joten älä epäröi olla yhteydessä, jos jokin asia askarruttaa mieltäsi. Ilmoitathan erityisesti, jos et pysty osallistumaan orientoivalle viikolle, jotta saat varmasti kaiken tarvitsemasi informaation muuta kautta.

Syksyä ja tapaamistasi jo innolla odottaen,

tuutorisi ja tuutorivastaavasi

Aleksi Tilli