Kurssitarjonnassa nyt: Moodlen perusteet opettajille

Tervetuloa Moodlen perusteet opettajille -koulutukseen! Tänä syksynä järjestetään kolme kurssia:

• Ma 24.10.2016 klo 13.15-15.45, Aleksandria
  • To 15.12.2016 klo 9.30 -12, Aleksandria

Tarjolla on myös englanninkielinen koulutus Introduction to Moodle to 27.10.2016 klo 12.30-15.

Kurssin jälkeen sinulla on perustaidot Moodlesta ja pystyt hyödyntämään opetuksessasi Moodlen perusvälineitä mm.

• Tunnet Moodlen keskeisimmät asetukset, joita tarvitaan kurssien rakentamisessa.
  • Osaat tilata uusia kurssialueita ja säätää niiden perusasetukset kuntoon (kurssin nimi, kurssin avaaminen, käyttäjähallinta)
  • Tunnet Moodlen rakennetta riittävästi, jotta osaat etsiä toimintoja oikeista paikoista (navigointi).
  • Osaat lisätä kurssille omia aineistoja (tiedostot, sivut) ja luoda muutaman aktiviteetin (tehtävien palauttaminen ja keskustelualue).

Lisätiedot ja ilmoittautuminen koulutuskalenteri Henkassa: Koulutusohjelma -> Aihealue: Opetusteknologia.

Voit myös tilata Moodle-koulutusta oppiaineellesi/yksiköllesi. Ota yhteyttä moodle(at)helsinki.fi.