Syksy lähestyy, fuksit tulee!

Syksy lähestyy, fuksit tulevat! Kääk!

Ison Pyörän pyörittyä ja yhdistettyä kulttuurintutkimuksen aineet kulttuurikandiksi myös ainejärjestöperinteet muuttuvat. Vuoden 2017 fuksiaiset tullaan järjestämään syyskuun puolivälissä yhdessä muiden KuKa-ainejärjestöjen kanssa, ja tapahtuma on suuren osallistujamäärän vuoksi avoin ainoastaan fukseille. Korvaavaa tapahtumaa vanhoille opiskelijoille on suunnitteilla syksymmälle.

Tarkempaa tietoa ja Facebook-kutsua fuksiaisista tiedossa myöhemmin!

PS. Oletko kansatieteestä ja folkloristiikasta kiinnostunut fuksi? Liity postituslistallemme!

Nefa-Helsinki ry:n sähköpostilistan osoite on nefa-info(at)helsinki.fi. Lista on tarkoitettu tiedotuskäyttöön, ja siellä tiedotetaan niin ainejärjestön tapahtumista kuin myös opiskeluun ja työnsaantiin liittyvistä ajankohtaisista asioista. Listalle liittyminen on siis erittäin suositeltavaa vähintäänkin kaikille folkloristiikan ja kansatieteen opiskelijoille.

Listalle liittyminen käy kätevästi lähettämällä otsikoimaton viesti subscribe nefa-info
osoitteeseen majordomo(at)helsinki.fi Listalta voi niin halutessaan poistua lähettämällä viestin unsubscribe nefa-info edellämainittuun osoitteeseen.