Maisterikampanjaan ehtii vielä mukaan

Nykykielten laitoksen Paikoillanne? Valmistu – NYT! –maisterikampanja polkaistiin käyntiin 5.8. pidetyssä avajaistilaisuudessa. Kampanja jatkuu vuoden loppuun asti, joten vielä ehtii liittyä mukaan “gradutalkoisiin”.

Kampanja tarjoaa osallistujille mm. seuraavia tukimuotoja graduntekoon ja valmistumiseen:

– intensiivistä ohjausta
– kieliaineen gradua tekevälle räätälöityä tiedonhaun koulutusta
– lainakannettavia Metsätalon kirjastossa (käytettävä kirjaston tiloissa, varaukset lainaustoimistosta)
– tekstinkäsittely graduntekijälle -kurssin
– opintoneuvontaa
– vertaisryhmiä (ks. tarkemmin täältä)
– opinto-oikeudelle jatkoa lukuvuodeksi 2011-2012
– Gradutakuu-illan (ti 24.8. klo 16-18, Kimmo Svinhufvud, ks. myös Gradutakuu-blogi)

Gradutakuu-iltaan voi ilmoittautua sähköpostitse Päivi Väätäselle 19.8. mennessä (paivi.vaatanen@helsinki.fi). Myöhemminkin voi vielä kysellä, mahtuuko vielä mukaan.

Tiedonhakukoulutukseen voi ilmoittautua tästä linkistä.
Ryhmiä on kaksi:
ensimmäinen ti 24.8. sekä ti 31.8. klo 12-14;
toinen ti 24.8. sekä ti 31.8. klo 16-18.

Kaikista yllämainituista saa lisätietoa ja mukaan voi liittyä ottamalla yhteyttä Päivi Väätäseen (paivi.vaatanen@helsinki.fi).

Tervetuloa mukaan!