Liikkeelle koulutuksessa

Kiitos ensimmäisestä lähipäivästä sekä paikan päällä Kumpulassa olleille että etäosallistujille!

Päivän aikana kuultiin alustukset tutkintotoimikunnan puheenjohtajalta Soila Nordströmiltä lähihoitajan tutkinnon perusteista ja toimitusjohtaja Anne Lehtoselta lääkkeiden koneellisesta annosjakelusta. Molemmat lupautuivat vastaamaan kysymyksiin jälkikäteenkin, yhteystiedot löytyvät luentomateriaaleista.

Pieni tekninen ongelma vaivasi meitä aamupäivällä ja Soilan luennon alkuosa jäi valitettavasti tallentumatta. Tallenne alkaa toimia 15 minuutin kohdalla. Tämä tiedoksi niille, jotka haluavat luentotallennetta myöhemmin katsoa.

Koulutus jatkuu seuraavalla lähijaksolla maanantaina 11.2. Silloin aiheena ovat lääkealan lainsäädäntö sekä toimijoiden tehtävät ja vastuut.