Menestyksen hinta heittää hyvästit

Kohti tutkivaa työtapaa -kurssi on tullut päätökseensä. Takana on useamman kuukauden tiivis yhteistyö ennalta tuntemattomien opiskelukavereiden kanssa. Meistä on tullut yhteenhioutunut porukka. Samalla kun olemme päässeet sisään tutkimuksen maailmaan, olemme oppineet toimimaan tehokkaasti ryhmänä. Meillä on ollut yhdessä hauskaa, eikä opiskelu ole tuntunut aina työnteolta. Onneksemme tutkijamme Heta Tuominen osoittautui erittäin mukavaksi, helposti lähestyttäväksi ja maanläheiseksi, eikä vastannut mielikuvaamme vaikeaselkoisesta tieteellisiä käsitteitä viljelevästä yliopistotutkijasta omassa kammiossaan. Kurssin parasta antia on ollut hieno porukka, jonka kanssa olemme selättäneet vaikeimmatkin haasteet. Kiitos kaikille kurssitovereille!

Toivomme kaikille oppimisorientoituneita opintoja tuleville vuosille!

Menestyksen hinta