Poleemin toimituskokous 5.9. klo 12.15 !

Poleemi kokoustaa syksyn ensimmäisen numeron tiimoilta torstaina 5.9. klo 12.15 alkaen oppimiskeskus Aleksandrian ryhmätyötilassa 330 (3. krs).

Jos olet kiinnostunut kirjoittamaan, kuvittamaan, valokuvaamaan tai muuten ideoimaan Poleemin kolmosnumeroa, tervetuloa mukaan! Omia juttuideoita ei tarvita. Jos et pääse paikalle, mutta olisit halukas kirjoittamaan tai tekemään muuta valtsikan ehdottomasti laadukkaimpaan lehteen, ota yhteyttä allekirjoittaneeseen.

///////////////////////////////////////
FUKSEILLE TIEDOKSI

Poleemi on poliittisen historian opiskelijoiden maineikas ja palkittu ainejärjestölehti, jonka korkeatasoinen journalistinen sisältö yhdistettynä hurttiin poliittishistorialliseen huumoriin rakentaa polholaista identiteettiä ja niittää kunniaa opiskelijaelämän taistelukentillä.

Poleemin tekoon osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta lehtityöstä, vaan ainoastaan reipasta ja aktiivista innostusta. Tule siis mukaan toimituskokoukseen, vaikkei sinulla olisi valmiita juttuideoita päässäsi. Poleemin tekoon osallistumisella saat arvokasta työkokemusta ja työnäytteitä, joilla voi hakea vaikka Hesariin toimittajaksi.

Maanantaiaamun rakkaudella
Mikko Virta, päätoimittaja