Polhon vaalikokous

Vuosi lähenee loppuaan ja on aika valita Polholle uudet toimijat vuodeksi 2015. Polhon uusi hallitus ja Poleemin päätoimittaja(t) valitaan Polho ry:n vaalikokouksessa tiistaina 18.11. klo 18.15. Kokous pidetään Uudella ylioppilastalolla Beauvoirissa.

Hallitustoiminnasta ja Poleemin päätoimittamisesta kannattaa kysellä lisätietoa entisiltä ja nykyisiltä toimijoilta. Yhdistyksen toiminnasta löytyy tietoa myös Polhon nettisivuilta osoitteesta http://www.polho.fi/. Jos hallitustoiminta tai Poleemi kiinnostaa, muttet pääse paikalle kokoukseen, ota puheenjohtajaan yhteyttä sähköpostitse.

Olit sitten fuksi tai vanhempi tieteenharjoittaja, tule päättämään mitä Polho on ensi vuonna. Asetu ehdolle ja äänestä. Tarjolla myös kahvia!

ESITYSLISTA
Poliittisen historian opiskelijat Polho ry:n vaalikokous 2014
Aika: tiistai 18.11.2014 klo 18.15->
Paikka: Uusi ylioppilastalo, 3. kerros, Beauvoir