Hissasuunnistus tiistaina 6.9.!

Mitä tapahtuu, kun historian opiskelijat ja arkeologit lähtevät tuntemattomille teille ja seikkailuille Helsingin sydämeen?

Olipa Helsinki sinulle jotakin käsittämättömän valtavan suurta, liian monien ratikkakiskojen täyttämää sekasotkua tai tunsitpa sen jo kuin lukion hissankirjat – vähintään jokaisen vuosiluvun tarkkuudella, on tällä suunnistuksella varmasti sinulle jotain annettavaa! Hissasuunnistuksessa pääset kokemaan pääkaupunkimme niin, ettet sitä ole siten aiemmin kokenut.

Kyseessä on siis Helsingin yliopiston kaikkien hissanopiskelijajärjestöjen ja arkeologien (Polho, Taso, Eidos, Historicus, Kronos, ISHA ja Fibula) yhdessä järjestämä suunnistus fukseille. Suunnistuksen ideana on yhdessä oman suunnistusryhmän kanssa selvitä vanhempien opiskelijoiden järjestämistä enemmän ja vähemmän historiateemaisista rasteista.

Suunnistus alkaa Kaisaniemen puiston suihkulähteeltä klo 16. Tapahtumalla ei ole säävarausta, joten säänmukainen varustus eikä eväitä ja virvokkeita kannata unohtaa. Itse suunnistuksen jälkeen jatkot järjestetään Molly Malone’s –baarissa Kaisaniemenkadulla, jossa myös paras joukkue palkitaan.

MITÄ: Hissasuunnistus 2016
MISSÄ: Helsingin keskustassa