Polhon, Kehon, Tason & Manan kaudenavajaiset

(In English below)

Polho, Taso, Mana ja Keho haluavat lämpimästi toivottaa teidät tervetulleiksi Yhmu-ainejärjestöjen kaudenavajaisiin lauantaina 28.1.! On tullut siis aika suunnata pitkästä aikaa jo syvästi kaipaamaanne Kuppalaan ja käynnistää kevätlukukausi 2017 uusien ja vanhojen opiskelijatoverien seurassa.

Ennakoiden syksyllä täyteen vauhtiin lähtevää opintouudistusta Yhteiskunnallisen muutoksen koulutusohjelmaksi yhdistyvän neljän pääaineen ainejärjestöt Polho, Keho, Taso ja Mana tiivistävät jo tänä keväänä yhteistyötään. Näistä kaudenavajaisista lähtee siis käyntiin myös uusi entistä syvempi Yhmu-yhteistyö, joten on vahvasti suositeltavaa saapua paikalle tapaamaan muiden Yhmu-järjestöjen opiskelijoita ja juhlistamaan heidän kanssaan kevätlukukauden ja myös yhteistyön alkua.

Kuppalaan voi saapua klo 18.00 eteenpäin ja juhlat jatkuvat klo 23.00 saakka, minkä jälkeen siirrytään jatkoille vielä toistaiseksi määrittelemättömään paikkaan. Tapahtumassa noudatetaan Kannunvalajien turvallisemman tilan periaatteita. Kuppala on valitettavasti esteellinen.

MITÄ: Polhon, Tason, Kehon ja Manan kaudenavajaiset

MISSÄ: Kuppala (Unioninkatu 37/Snellmaninkatu 14)

MILLOIN: Lauantaina 28.1., 18.00 –>

Tapahtuma Facebookissa: https://www.facebook.com/events/1756851947969777/

Nähdään lauantaina!

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

The winter break will soon be over (finally) and Polho, Keho, Taso ja Mana are inviting you to the first party of the spring semester on 28.1.! So, after the long break, it’s finally time to head back to Kuppala and start the spring semester with your fellow students in the ”Society & change” student organizations.

The party will start at 18:00. We will leave Kuppala around 23:00 and continue partying at some (still undecided) place. Unfortunately Kuppala is not accessible with wheelchairs.

WHAT: Season opening party with Polho, Taso, Mana & Keho

WHERE: Kuppala (Unioninkatu 37/Snellmaninkatu 14)

WHEN: Saturday 28.1., 18:00 –>

Event on Facebook: https://www.facebook.com/events/1756851947969777/