Politiikan Pyhä Kolminaisuus -bileet 6.4.

Tervetuloa Politiikan pyhän kolminaisuuden bileisiin eli VOOn, Polhon ja P-klubin yhteisiin Kuppalajuhliin! Tule kokemaan tämä akateemisen riemun juhla, kun Suomen kolme kovinta politiikan ainejärjestöä lyövät viisaat päänsä yhteen – luvassa on nimittäin pidennetyt Kuppalabileet!

Iltaan mahtuu kisailuja ja pelejä, huumaavia poliittisia keskusteluita sekä hyvää meininkiä, kolmen koplan voimin. Pue siis haalarit päälle ja tule aloittamaan kesä Kuppalaan opiskelijakavereiden ja uusien tuttujen kanssa! Tervetulleita ovat kaikki VOOn, Polhon ja P-klubin jäsenet.

Tila on valitettavasti esteellinen. Lisätietoja voi kysyä Susanna Nummiselta, numerosta 0503505065.

MITÄ: Pyhän poliittisen kolminaisuuden bileet
MISSÄ: Kuppalassa
MILLOIN: 6.4.2017 klo 20 alkaen
MITÄ MUKAAN: Haalarit ja juhlamieli

Welcome to the Holy Trinity of Politics -party! This is where the top three politics student organisations VOO, Polho, and P-klubi come together and have an all nighter in Kuppala. Take your student over-alls and come party with us!

Unfortunately Kuppala is not wheelchair accessible. If you would like to have any further information, please contact Susanna Numminen (0503505065).

WHAT: Holy Trinity of Politics -party
WHERE: At Kuppala (Unioninkatu 37, Helsinki)
WHEN: 6.4. from 8pm and on

CategoriesUncategorized