Yhiksen syysmatka Prahaan 23.–27.10.

Taas on tullut aika lähteä reissuun! Polhon ja Tason perinteikäs syysmatka kohdistuu tällä kertaa Tšekkoslovakian pääkaupunkiin Prahaan. Praha, tuo Keski-Euroopan Tartto, on tunnettu pitkästä historiastaan, kauniista arkkitehtuurista sekä maailman parhaimmista oluista. Matkan aikana vierailemme perinteiseen tapaan Suomen suurlähetystössä, tutustumme paikalliseen panimokulttuuriin sekä seikkailemme sielujemme kyllyydestä.

Syysmatka sijoittuu perioditauolle 23.–27.10. Matkalle ovat tervetulleita kaikki Yhmu-aineiden opiskelijat, niin uudet kuin vanhatkin. Ilmoittautuminen tapahtuu nettilomakkeella, joka julkaistaan perjantaina 11.9. klo 14 Facebookissa sekä sähköpostilistalla. Ilmoittautuminen sulkeutuu 24.9. klo 12. Matkalle on kuitenkin paikkoja rajoitettu määrä ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Prahaan päästyämme asumme loistokkaassa mutta edullisessa hostellissa, jonka tarkka hinta ilmoitetaan myöhemmin (arviolta 15e/yö). Tuttuun tapaan, jokainen matkalle osallistuva hankkii omat lentonsa. Maksuohjeet ja tarkka ohjelma ilmoitetaan osallistujille myöhemmin.

CategoriesUncategorized