Polho goes ulkoministeriö 14.3.

Hei,

Tervetuloa mukaan Polho ry:n työelämävierailulle ulkoministeriöön keskiviikkona 14.3. kello 16.

Tarkoituksena on tutustua ulkoministeriön toimintaan ja työllistymismahdollisuuksiin. Vierailun pitävät kaksi poliittisen historian alumnia, jotka työskentelevät ulkoministeriön virkamiehinä. Heiltä saa toivoa tiettyjen teemojen tarkempaa käsittelyä (kuten rekrytointi, Venäjä, hybridiuhka jne.). Toiveet on ilmaistava hyvissä ajoin Polhon työelämävastaaville, jotta ne on mahdollista ottaa huomioon.

Vierailulle mahtuu mukaan yhteensä 30 henkilöä. Etusijalla ovat poliittisen historian opiskelijat, mutta muutkin yhteiskunnallisen muutoksen opiskelijat ovat tervetulleita mukaan.

Ilmoittautuminen tapahtuu Facebook-tapahtumassa ja sähköpostilistalla keskiviikkona 21.2. kello 12 julkaistavalla E-lomakkeella. E-lomake sulkeutuu sunnuntaina 25.2. kello 23:59, jonka jälkeen mukaan päässeet vahvistetaan. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova.

MITÄ? Polhon työelämävierailu ulkoministeriöön
MISSÄ? Laivastokatu 22
MILLOIN? Keskiviikkona 14.3 kello 16

Jos sinulla on vierailuun liittyviä toiveita tai kysyttävää, ota yhteyttä:
leonard.wilhelmus@helsinki.fi

Linkki Facebook-taphtumaan: