Johtajien palautteet

Johtajien arviointien analyysi on hyvässä vauhdissa ja nämä arviot on myös yhdistetty muuhun aineistoon, muun muassa obsevointeihin. Johtaminen näkyy monin tavoin suoraan lasten arjessa. Johtajien työtä arvioineille johtajille on kolme näitä tuloksia käsittelevää palautetilaisuutta. Luvassa on todella puhuttelevia tuloksia johtamisesta ja sen yhteyksistä lasten toimintaan, lasten taitoihin ja oppimisympäristöön. Palaute on uniikki tilaisuus saada ote varhaiskasvatuksen johtamisen dynamiikasta. Palautteiden ajat ja paikat ovat alla:

• Helsingin tilaisuus on 27.1.2016 klo 13.00-16.00 (Käenkuja 3 A 2. krs) ja se on tarkoitettu espoolaisille, helsinkiläisille, järvenpääläisille, keravalaisille, mäntsäläläisille, nurmijärveläisille, sipoolaisille, tuusulalaisille ja vantaalaisille päiväkodinjohtajille.
  • Turun palautetilaisuus on 3.2.2016 klo 13.00-16.00 (Kristillinen opisto, Lustokatu 7).
  • Hämeenlinnan palautetilaisuus on 10.2.2016 klo 13.00-16.00 Paikka ilmoitetaan myöhemmin. Tilaisuus on tarkoitettu Hämeenlinnan, Kouvolan ja Hyvinkään johtajille.