Raportti AI:n opiskelijoiden tyytyväisyydestä

Aleksanteri-instituutin hallinnon opiskelijaedustajat keräsivät joulu- ja helmikuussa opiskelijoilta palautetta instituutin monitieteisistä opinnoista. Tästä linkistä löytyvän raportin vastauksista näkyy, että opintoihin ollaan pääosin tyytyväisiä, vaikka selkeästi parantamisen varaakin löytyy.

Opiskelijaedustajat muotoilivat vastausten perusteella konkreettisia kehitysehdotuksia, joita käytiin esittelemässä instituutin henkilökunnalle.

Opiskelijaedustajat kuulevat hyvin mielellään palautetta ja kommentteja – niin tästä raportista kuin kanssaopiskelijoiden huolista ja ideoista muutenkin.

Tällaiset terveiset opiskelijaedustajilta, joita ovat muun muassa

Aino Lipsanen, Aleksanteri-instituutin johtokunta (aino.lipsanen@helsinki.fi)

Daria Pritup, IKEBB-opintojen johtoryhmä (daria.pritup@helsinki.fi)

Kimmo Östman, Ukraina-opintojen ohjausryhmä (kimmo.ostman@helsinki.fi)