One thought on “Kokemuksia iPadien käytöstä opetuksessa”

1. Moi,

Pari kuukautta sitten aloitin kampanjan jossa halusin laitoksemme (BLL) printtaukset loppumaan. Sanoin, että annetaan kaikille jatko-opiskelijoille iPADit jos he lupaavat olla enää printtaamatta paperille joka juttua. Säästyneillä printtikuluilla saadaan jo monta iPADia. Mietin, että tehdään asiasta oikein julkinen ja näytetään kuinka HY osaa ottaa kantaa ympäristöasioihin jne. Tukea voisi saada jopa laitteen valmistajalta. Kun sitten mietin kuinka iPADia voisi käyttää työssään, löysin monta asiaa. Opiskelija voi käyttää laitetta lukulaitteena, hän on aina sähköisesti kiinni verkossa ja voi hakea tietoa reaaliaikaisesti, hän voi pitää kirjaa töistään sähköisessä muodossa (iPAD laboratoriopäiväkirja), työnohjaaja saa reaaliaikaista tietoa töiden edistymisestä tai ongelmista, jne. Olisi siis mielenkiintoista tietää, mihin tämä tie johtaisi? Voisi kuvitella, että tämä on se tie jota me joka tapauksessa olemme kulkemassa? Mitä muut ovat sanoneet tai millaisia kokemuksia keränneet?

Comments are closed.