Valoa kaamokseen – Valtsikan alumni-ilta 27.11.2013

Tervetuloa Helsingin yliopiston valtiotieteellinen tiedekunnan alumni-iltaan!

keskiviikkona 27.11.2013 klo 17–20 Päärakennus, Fabianinkatu 33, pieni juhlasali

Alumni-iltana kokoontuvat tiedekunnan alumnit, yhteistyökumppanit, opiskelijat, tutkijat ja muu henkilökunta. Haluamme tuoda tieteen valoa vuoden pimeimpään hetkeen. Tule kuuntelemaan, mitä mielenkiintoista meillä on viime aikoina tutkittu. Kuule tuoreimmat uutiset. Tapaa ihmisiä, uusia ja vanhoja tuttuja. Tule verkostoitumaan viinin ja salaatin äärelle!

Tilaisuuden puheenjohtajana toimivat yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen varadekaani, professori Leif Åberg sekä Kannunvalajien puheenjohtaja Laura Luoto.

• Dekaani Liisa Laakson avaus: Tiedekunta tänään.
  • Vuoden alumni, ylijohtaja Juhana Vartiainen: Tutkimus ja yhteiskunnallinen päätöksenteko.
  • VTT Katri Vallaste (valtio-oppi):  What is Euroscepticism? Researchers often ask ”how much Euroscepticism there is”, but do we even know ”what” Euroscepticism is?
  • Soveltavan tilastotieteen dosentti, Opettajien akatemian perustajajäsen Kimmo Vehkalahti: Matemaattisesta laskutaidosta tilastolliseen lukutaitoon. Riittääkö 2000-luvun yhteiskunnassa kaavojen opettelu ja laskimen naputtelu?
  • VTT Harry Lunabba (sosiaalityö):  När vuxna möter pojkar i skolan. En kort introduktion om konsten att se det osynliga; tillståndet i en social relation.

Päätteeksi viiniä, ruokaa ja verkostoitumista.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittautumislomake lmoittauduthan mukaan 18.11. mennessä.

Lisätietoa: Elina Tuusa, puh. 040 0660393, s-posti: valt-rekry@helsinki.fi Leif Åberg, puh. 044 5445 112, s-posti: leif.aberg@helsinki.fi tai Eveliina Kotilainen, puh. 0503111990, s-posti: eveliina.kotilainen@helsinki.fi

This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.