Sosiologian alumnit 10 vuotta

Sosiologian alumnit ovat järjestäneet tilaisuuksia ja toimineet opiskelijoiden työelämäyhteyksinä jo 10 vuoden ajan. Tämän lisäksi alumnien tehtävänä on tukea sosiologian näkyvyyttä yhteiskunnassa ja tukea sosiologien keskinäisiä verkostoja.

Sosiologian alumnien 10-vuotisjuhlat järjestetään Ravintola Torissa (Punavuorenkatu 2)perjantaina 24.10. 2014 klo 18.00 alkaen. Illan ohjelmassa on syömistä, juomista, vapaata seurustelua sekä muutama sosiologinen juhlapuhe.

Juhlimaan mahtuu 50 osallistujaa. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään keskiviikkona 8.10.2014 Sosiologian alumnien tiedottajalle Lotta Hakalalle: lottaehakala[at]gmail.com, joka vahvistaa ilmoittautumiset ja antaa tarkemmat ohjeet maksamisesta.

Tervetuloa verkostoitumaan, vaihtamaan kuulumisia, tutustumaan uusiin ihmisiin ja viihtymään sosiologian alumnien parissa!

This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.