Haku

Hakeminen

Koulutusohjelmiin haetaan normaalin hakumenettelyn kautta siihen hakukohteeseen, jossa voi suorittaa kaksikielisen tutkinnon (sosiaalipsykologia).

Lisää tietoa hakemisesta: Valtiotieteellinen tiedekunta ja yliopistohaku

Sosiaalipsykologian pääaineeseen valittujen opiskelijoiden ei tarvitse erikseen hakea kaksikieliseen tutkintoon, vaan he voivat ilmoittautua siihen ottamalla yhteyttä joko sosiaalipsykologian oppiaineen tai valtiotieteellisen tiedekunnan opintoneuvontaan. Ilmoittautuminen on tehtävä ensimmäisen opiskeluvuoden syyslukukauden loppuun mennessä (31.12.).

Ilmoittautuakseen kaksikieliseen tutkintoon opiskelijan tulee täyttää ja tulostaa ilmoittautumislomake. Lomake palautetaan valtiotieteellisen tiedekunnan opintotoimistoon opintoneuvoja Antti Kososelle.

Lisätietoja kaksikielisestä sosiaalipsykologian tutkinnosta:
johanna.hyytiainen@helsinki.fi

Ansökan

Man söker till ett ansökningsobjekt som erbjuder tvåspråkiga studier (socialpsykologi (på finska)).

Ytterligare information om ansökning:
Statsvetenskapliga fakulteten och universitetsansökan

Om du studerar vid ett av det ovannämnda utbildningsprogrammet kan du anmäla dig för att avlägga en tvåspråkig examen fram till utgången av höstterminen (31.12) det första studieåret. Kontakta studierådgivningen vid ditt läroämne eller fakultet.

Anmälningsblanketten hittar du här. Kom ihåg att till slut skriva ut den!

Tilläggsuppgifter:
johanna.hyytiainen@helsinki.fi