Huhtikuun “aamu”klubi CSC:llä

Huhtikuun aamuklubi kokoontuu tällä kertaa poikkeuksellisesti iltapäivällä klo 14-16, ja sijaintikin on normaalin kampusalueen ulkopuolella eli CSC:llä Espoon Keilaniemessä.

CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy on opetusministeriön omistama, voittoa tavoittelematon yritys, joka mm. tarjoaa yliopistoille ja tutkimuslaitoksille Funet-verkkoyhteydet kotimaassa ja ulkomaille, sekä supertietokoneiden laskentapalveluja, tallennuspalveluja, visualisointia jne.  Tätä kaikkea, ja muitakin CSC:n yliopistokäyttäjille tarjottuja palveluja, olisi tarkoitus vilkaista iltapäivän aikana.

CSC:n sijainti on Life Science Center -toimistorakennus, osoitteessa Keilaranta 14. Kampista Keilaniemeen pääsee Kampista busseilla 102 ja 103. Kampin kautta tulijoiden kanssa voitaisiin yrittää lähteä yhdessä bussilla 102, joka lähtee Kampista klo 13:30. Muualta tulijat: Viikistä ja Kumpulasta pääsee bussilla 506, Meilahdesta mm. numeroilla 194, 195 ja 505. Reittioppaaseen jos laittaa tuon osoitteen Keilaranta 14, saa suosituksen mennä etelästä tullessa yhden pysäkinvälin turhan pitkälle; sopiva pysäkki on oikeasti juuri CSC:n edessä, näkyy Reittioppaan kartassakin.

Ilmoittaudu mukaan elomakkeella ke 15.4. klo 12 mennessä.

(btw, tekstiä muokkaili myös Sami eli vierailun isäntä.)