Tammikuun aamuklubi 13.1. Aleksandriassa

Vuoden 2011 ensimmäinen aamuklubi tapaa poikkeuksellisesti torstaina 13.1. poikkeuksellisesti klo 8.30-10.30 Aleksandrian luokassa 431.

Aamuklubin aiheena on verkkopedagogiikan osuus yliopistopedagogiikan koulutuksissa. Luvassa on muutama lyhyt alustus siitä, miten verkkopedagogiikka on sisällytetty eri yksiköiden yliopistopedagogiikan koulutuksiin. Alustusten jälkeen ohjelmassa on keskustelua koulutusten toteutus- ja osallistumiskokemusten perusteella. Samalla voimme keskustella, onko tukiverkostolaisilla halukkuutta jatkossa osallistua räätälöityyn yliopistopedagogiikka I:een.

Ilmoittautuminen tutusti elomakkeella 11.1. klo 9 mennessä, minkä jälkeen nimesi näkyy ilmolistassa. Ilmoittautuneille tarjotaan kahvia ja smörgareita.

Tervetuloa!