Yliopistopedagogiikkaa keväällä 2017 / University pedagogy Spring 2017

(for English version please see below)

Kevätlukukauden yliopistopedagogiikan kurssien ilmoittautuminen on nyt auki Henkassa!

Jos et ole suorittanut yliopistopedagogiikkaa aiemmin, näistä on hyvä aloittaa; joko pelkkä YP1 tai molemmat. Kurssit myös tukevat Iso pyörä -työskentelyä.

Nämä molemmat kurssit toteutetaan sekä suomeksi että englanniksi, ja englanninkieliset versiot tarjotaan ensimmäistä kertaa myös verkkokurssina. Muissa ryhmissä aloitus- ja lopetustapaamiset ovat keskustakampuksella. Moni jatko-opiskelija suorittaa vähintään YP1:n osana jatko-opintojaan, joten ilmoittautuminen on auki myös Oodissa.

Jos olet jo suorittanut joko YP1-2:n tai vanhanmallisen YP I:n 10op, tarjolla on Yliopistopedagogiikka 5: Oman opetuksen tutkiminen ja kehittäminen 5op (3. periodi), Kumpulassa.

YP1-2:n ilmoittautuminen päättyy 29.11. klo 23.59. Kursseille on tavoitteena ottaa kaikki ilmoittautujat, jotka täyttävät asetetut ehdot (HY:n henkilökuntaa tai jatko-opiskelija kurssin aikana). YP5:n ilmoittautuminen päättyy 14.12. klo 23.59 ja kurssille otetaan 40 osallistujaa.

Ennakkotietona myös, että YP1-2 on suunnitelmissa tarjota syksyllä 2017 Avoimen yliopiston kautta, jolloin kursseille voivat osallistua myös esim. tutkimuslaitoksissa työskentelevät dosentuurin hakijat.

—-

The registration for Spring 2017 courses in University pedagogy is now open in Henkka training calendar.

The first two basic courses, UP1 and UP2, are given in English. If you haven’t taken any courses in University pedagogy yet, start with the UP1. Many doctoral students include at least one of these courses in their studies. Therefore, registration is opened in Oodi as well.

The courses in English include a fully online group and a web-based group with some contact sessions at the City campus. You are free to choose the alternative that best suits you.

Note that the registration in Henkka ends on 29.11. at 23.59.