Opintotiedotteet

Kokous tiedekunnan henkilökunnan kanssa 3.12.2014

Heipä hei hyvät opiskelijat!

Tänään kokoustettiin tiedekunnan henkilökunnan ja valtsikan muiden opintovastaavien kanssa. Mukana menossa olivat vuoden 2015 VOOn opintovastaavat Raakel ja Anna. Kokouksen TOP 3:

1. Harjoittelutuen muutos. Nykyään puolet paikoista arvotaan ja puolet jaetaan edellisen lukuvuoden opintopisteiden perusteella. Tukikuukausien määrä laskettiin yhteen → nyt tukea riittää noin 200 henkilölle. Työharjoittelurahaa vuodelle 2015 voi hakea 8.12.2014 asti! https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/55447/lomake.html

2. Syksyn TVT-opetus. 2. periodin uudessa TVT-kurssissa puutteita. Kurssi järjestetään seuraavan kerran 4. periodissa ja sitä muokataan opiskelijoilta saadun palautteen perusteella. Palautetta voi edelleen lähettää kurssin opettajalle!

3. Tiedekunta tekee oppiaineiden kanssa ”yleissivun” vielä tämän vuoden puolella yleisopinnoista, mahdollisista siirtymäkausista, kurssien nimenmuutoksista jne. Yleissivulla pyritään muun muassa selkeyttämään uusia tutkintovaatimuksia ja niiden vaikutusta opintoihin.

Terveisin,

Opintovastaavat Marja ja Jesse

One reply on “Kokous tiedekunnan henkilökunnan kanssa 3.12.2014”