Kohti tapahtumantäyteistä syksyä

Lomat loppuvat hiljalleen, ja YHVAkin palaa kesälomilta.

YHVAn seuraava kokous pidetään keskiviikkona 24.8. klo 16.15. Paikkana on tällä kertaa Kaisa-talon Gaudeamus-kahvila. Tunnistat meidät pöydällä olevasta YHVA-kyltistä.

Kokouksessa hiotaan syksyn ohjelmaa. Esityslistalla ovat niin Avajaiskarnevaali, kehy-viikko kuin asunnottomien yö. Kuulostaako sellaisilta tapahtumilta, joissa YHVAn tulisi olla mukana? Tule kuulemaan, ideoimaan ja/tai järkkäilemään!

Uudet opiskelijat ovat myös tervetulleita: valiokuntatyössä saat heti lukukauden alusta uusia kavereita ja pääset tutustumaan ylioppilaskunnan valiokuntien toimintaan – ne ovat avoimia kaikille HYYn jäsenille.

Tervetuloa niin vanhoille kuin uusille!

***

HYY’s Committee for Societal Affairs is taking a head start into the new semester. Come and hear about our plans for the fall – feel free to propose new ideas as well!

The meeting will be held on 24th August at 16:15 o’clock in café Gaudeamus (in Kaisa house). We’ll have a note on the table saying YHVA so you’ll recognize us.

Welcome!

***

”Sommaren är kort och hösten kommer snart.” Tyvärr är det sant.

Men det betyder också att utskottet för samhällspåverkande sammanträder efter sommarpausen. Mötet hålls den 24.8. kl. 16.15 i café Gaudeamus (Kaisa huset).

Välkommen!

***

Ohessa vielä kuvia kevään tapahtumista, joita ei ole ennen nostettu blogin puolelle.

IMG_20160509_193904

Asumistukiuudistus, mikä se on? YHVAn kokouksessa kuultiin uudistuksesta ja sen mahdollisista vaikutuksista,

IMG_20160511_184620

YHVA ekskursiolla Helsingin YK-nuorten järjestämässä keskustelutilaisuudessa mediasta ja pakolaistilanteesta.