Huutoa hatusta – YHVA fuksiseikkailussa

IMG_20160928_182912

Ylämäki on energian  tuhlausta!
– Hämmentyneet pyöräteiden puolustajat

Nallet ja vauvat ydinaseiden puolesta!
– Lapselliset sotaintoilijat

Kouluruuan hinta alas, ettei tarvi käydä kalas!
– Vihaiset opintotuensaajat

Mitä ihmettä Siltavuorenpenkereen kampuksella huudellaan keskiviikko-iltana?

Fuksithan siellä kerää pisteitä! Ja pisteitä kertyi valtavalle määrälle joukkueita YHVAn fuksiseikkailurastilla 28.9.2016 klo 16 – 20. Mukana rastia olivat pitämässä HYYn koulutuspoliittinen  valiokunta sekä kulttuurivaliokunta.

Rastin teemana oli mielenosoituksen pitäminen, oikein tarpeellinen taito. Rastilla joukkueet vetivät hatusta aiheen sekä tunnetilan, jonka mielensoituksesta oli välityttyvä. Miltä tuntuisi osoittaa mieltä poliittisesti korrektisti digitalisaatiosta? Tai iloisesti ydinaseista? Tai hämmentyneenä pyörällä ajamisesta? Tai vihaisesti verotuksesta? Kaikki aiheet ja tunnetilat olivat mukana, ja fuksit selviytyivät aivan erinomaisesti! Oli huutoa, tanssia, laulua ja rytmikästä marssia – tuolit lentelivät onneksi vain kerran.

Alla tunnelmakuvia rastilta. Oli kivaa! Ensi vuonna uudestaan ja oikein mahtavaa fuksisyksyä kaikille!

IMG_20160928_180849

Seinältä fuksit löysivät kuuluisia iskulauseita ja saivat ripustaa omansa kaikkien nähtäväksi.

IMG_20160928_185210

Pieni otos mallikkaista banderolleista.