Adobe Connect koulutukset syksyllä 2012

Tietotekniikkakeskus ja henkilöstökoulutus järjestää keväällä 2012 koulutusta Adobe Connect (AC) verkkokousjärjestelmän käyttöön luokka- ja verkko-opetuksena.

Koulutuksien tavoitteena on oppia hallitsemaan niin järjestelmän peruskäyttö niin kokoukseen osallistujana kuin itsenäisenä kokousisäntänä.

Oppijakso koostuu kahdesta osiosta. Ensimmäisen osa tapahtuu paikan päällä mikroluokassa. Aluksi käydään läpi kädestä pitäen web-kameran ja kuulokkeiden asetukset. Kertaus- ja jatkokoulutus tapahtuu verkossa Abode Connect -ohjelmaa käyttäen omalta työpisteeltä (vaatii tietokoneeseen webkameran ja sankakuulokkeet).

AC perusteet, koulutukset mikroluokassa
Paikka: Oppimiskeskus Aleksandria
keskiviikko 10.10 klo 13-16, luokassa K130

AC kertaus ja jatko omalla työpisteellä
Osoitteessa https://connectpro.helsinki.fi/tietos_acpkoulutus/ (ei vaadi ennakkoilmoittautumista)
torstaina 1.11 klo 14-16

Ilmoittautuminen henkilöstökoulutuksen tietojärjestelmässä
Koulutus on henkilöstökoulutuksen tietojärjestelmässä nimellä “Verkkokokous Adobe Connect:in käyttäminen”.