Opiskelijapaneelin lähtölaukaus

Eilen oli mahtava päivä! Kohtasimme ensimmäistä kertaa DOO-projektin opiskelijapaneelin jäseniä Think Companyssa ja tapahtuma oli todella onnistunut. Saimme valtavasti innostavaa ja kehittävää palautetta palveluistamme suoraan ”loppukäyttäjiltä”.
opiskelijapaneeli

Maailmalla opiskelijavetoista ohjelmistokehittämisen ohjausta on kokeiltu menestyksekkäästi esimerkiksi Imperial College Londonissa, jossa opiskelijat saavat päättää, mitä ohjelmistokehityshankkeita tehdään ja mitkä viedään tuotantoon asti.
Me DOO-hankkeessa näemme paneelin mahdollisuutena saada opiskelijoilta ohjausta digitaalisten oppimispalveluiden kehittämiseen. Samalla haluamme haastaa yliopistoa kokeilemaan uusia lähestymistapoja.

Paneelin jäseniksi kutsuttiin opiskelijakilpailuun osallistuneet sekä muutamia HYY:n edustajia. Opiskelijat saavat aktiivisuudestaan myös pienen korvauksen.

Haluatko lisätietoja?  – tutustu opiskelijapaneelin sivuihin Helsingin yliopiston wikissä.