Opinderiin tulossa chat – kokeiluun toukokuussa

Opinderia on valtiotieteellisen tiedekunnan pilotin jälkeen kehitetty eteenpäin ja siihen on nyt tulossa chat-toiminnallisuus, jota opiskelijat eniten toivoivat palautteissaan. Uusi toiminnallisuus tulee kokeiluun toukokuun aikana.

Kehitystyön lisäksi Opinder on hakenut valtakunnallista näkyvyyttä, kun tuoteomistajat Pauliina ja Ulla esittelivät Opinderia ITK-konferenssissa* Hämeenlinnassa. Foorumiesityksen prezi on katsottavissa alla.

Kuulijoilta tuli hyvää palautetta ja mahdollisia yhteistyökuvioita toisen koulutusorganisaationkin kanssa jo viriteltiin.

*ITK = Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa (ITK) on Suomen suurin tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön konferenssi, jonka pääjärjestäjänä on Hämeen kesäyliopisto.