Opinderin tuotantopäivitys 1.9.

Opinderissa tehdään tänään 1.9. 2016 suuri tuotantopäivitys, mistä johtuen tuotantokanta on joudutaan tyhjentämään. Jos olet rekisteröitynyt Opinderin käyttäjäksi aikaisemmin, sinun tulee siis kirjautua käyttäjäksi uudelleen.

Tuotantopäivityksessä Opinderiin tulee kokonaan uusia toiminnallisuuksia sekä käytettävyysparannuksia mm. avoimet ryhmät vaikkapa tutorryhmien tai ainejärjestöjen käyttöön.

OPINDER OPISKELIJALLE
– löydä opiskelukaverisi ja sinua kiinnostavat opiskeluryhmät
– aloita chatkeskustelu opiskelukaverisi tai opiskelijaryhmän kanssa
– perusta ryhmiä ja liity muiden perustamiin ryhmiin
– luo tapahtumakutsuja samoilla kursseilla oleville kurssikavereille tai ryhmille

Opinder on Helsingin yliopiston opiskelijan päivittäisen työskentelyn mobiilipalvelu, joka tarjoaa kanavan tavoittaa samalla kurssilla olevat opiskelijat helposti ja nopeasti. Opinder hyödyntää kurssitiedoissa Oodin ilmoittautumistietoja.