9.12. klo 14-16 tuloksia Opettajana virtuaaliluokassa -hankkeesta

Niin vain alkaa hankkeemme Opettajana virtuaaliluokassa olla loppusuoralla. Vuoden 2017 syksyllä aloitimme ja tämän vuoden lopussa päätämme, kaikkiaan siis 2,5 vuotta intensiivistä toimintaa. En vielä tee yhteenvetoa tai kiittele ketään – ne sopivat viimeiseen blogitekstiin – mutta mainostan päätöstilaisuuttamme:

Pidämme hankkeen päätöstilaisuuden 9.12. klo 14-16 ja siihen voi osallistua sekä Tiedekulmassa ihan elävänä tai sitten, virtuaalihanketta kun pyöritetään, tietysti virtuaalisesti. Puhujina lukiokoulutuksen erityisasiantuntija Kyösti Värri Kuntaliitosta, lehtori Salli Nurminen, palvelupäällikkö Jukka Oksa Tutorhousesta sekä tutkijat Minna Lakkala ja Liisa Ilomäki Helsingin yliopistosta.

Voit ilmoittautua: anne.burman@helsinki.fi tai hellin.robinson@helsinki.fi

Tervetuloa mukaan!