Environmental Change and Global Sustainability NOW 2018

ECGSustainability NOW is an annual science conference organized by sustainability science students to everyone interested in sustainability sciences. It’s happening for the first time on 19th of December 2018 at Think Corner, Helsinki. There will be two workshops for students and a panel discussion open for everybody about how we can link together sustainability and holidays. More information on this year’s event you can find from EVENT 2018 sidebar and the event on Facebook.

We hope to see you at ECGSustainability NOW event!
Annika, Linnea, Milka and Tia-Maria

//

ECGSustainability NOW on vuosittain järjestettävä koferenssi ECGS maisteriohjelman opiskelijoilta kaikille kestävyystieteistä kiinnostuneille. Se järjestetään ensimmäistä kertaa keskiviikkona 19.12.2018 Tiedekulmassa, Helsingissä. Päivän ohjelmassa on kaksi opiskelijoille suunnattua työpajaa sekä kaikille avoin paneelikeskustelu juhlapyhien viettämisestä kestävästi. Lisätietoa tapahtumasta löytyy välilehdeltä EVENT 2018 ja tapahtuman Facebook- sivuilta.

Tapahtuma järjestetään englanniksi.

Nähdään ECGSustainability NOW tapahtumassa!
Annika, Linnea, Milka ja Tia-Maria

Published by