Maisteriohjelmien esittely kandiopiskelijoille – ennakkotieto

Matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan kandiohjelmien opiskelijoille järjestetään keväällä infotilaisuuksia Kumpulan maisteriohjelmista. Kohderyhmänä ovat kaikki kandivaiheen opiskelijat, joille halutaan tarjota tietoa optiona olevista maisteriohjelmista.

Tilaisuuksia suunnitellaan maaliskuun viikkojen 12 ja 13 (eli 18.3.-29.3.) iltapäiville klo 14-16.

Tilaisuudet pyritään järjestämään kahden maisteriohjelman paketeissa. Jokaiselle maisteriohjelmalle varataan tunti aikaa: puoli tuntia maisteriohjelman esittelylle ja lopuksi aikaa kysymyksille ja keskustelulle. Kunkin maisteriohjelman esittäytymisajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Tilaisuuksia koordinoi Tiina Rytty.

[EN: this is an advance announcement of forthcoming information events about MSc programmes for BSc students in Kumpula.]

One thought on “Maisteriohjelmien esittely kandiopiskelijoille – ennakkotieto

1. Pingback: List of current topics, 30 Jan 2019 | Development of teaching in the Faculty of Science

Comments are closed.