Muista vastaanottaa opiskelupaikkasi!

Käyttäytymistieteellisen tiedekunnan tutkintoon johtaviin koulutuksiin hyväksyttyjen tulee vastaanottaa opiskelupaikkansa tiistaina 29.7.2014 klo 16.15 mennessä. Mikäli paikan vastaanottoilmoitusta ei ole toimitettu määräaikaan mennessä, koulutukseen hyväksytty menettää paikan.

Opiskelupaikan vastaanottaminen tehdään kirjallisesti tiedekunnan valintatoimistoon tai verkossa osoitteessa www.yliopistohaku.fi. Huomaa, että verkkoilmoittautuminen ei yksistään riitä vaan muut kirjoittautumisasiakirjat tulee toimittaa paperisina valintatoimistoon määräaikaan mennessä.

Tarkat ohjeet annetaan hyväksymiskirjeen yhteydessä. Lisätietoja myös Opiskelupaikan vastaanottaminen -sivuilta.

Fukseille Facebook-ryhmä

Yleisen ja aikuiskasvatustieteen fukseille on avattu Facebook-ryhmä. KT fuksit 2012 -ryhmä oli aluksi epähuomiossa jäänyt salaiseksi, joten jos yritit etsiä ryhmää aiemmin tuloksetta, kokeilehan nyt uudestaan!

Tiedotus pyritään hoitamaan pääasiassa blogin kautta, joten Facebook-käyttäjätiliä ei tarvitse fuksivuoden tiedotuksen takia lähteä luomaan. Facebook-ryhmässä on kuitenkin tarkoitus tehdä lyhyitä nostoja blogin merkinnöistä ja muistuttaa tapahtumista, joten jos olet jo Facebookissa, liity ihmeessä ryhmään!

Ajan tasalla blogin merkinnöistä pysyy helposti myös RSS-syötteen avulla. Syötteen voi tilata tästä linkistä tai etusivun sivupalkista kohdasta ”Tilaa RSS” (syötteen saa tilattua klikkaamalla kuvaketta, otsikosta päädyt takaisin etusivulle).