Yleinen

Syyskokous ja museovierailu 8.12.2016

Historia-alumnit/historia-alumner -yhdistyksen syyskokous pidetään torstaina 8.12.2016 klo 18.15 Scriptoriumissa historian laitoksella osoitteessa Unioninkatu 38 A (2. krs).

Kokouksessa
– vahvistetaan tulevan vuoden toimintasuunnitelma, talousarvio ja jäsenmaksun suuruus
– valitaan yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja, hallituksen muut jäsenet sekä toiminnantarkastaja ja hänen varahenkilönsä
– käsitellään tarvittaessa muita esille tulevia asioita

Tilaisuudessa tarjotaan kuohuviiniä ja pikku purtavaa. Kokouksen jälkeen siirrytään jatkoille viettämään iltaa vapaamuotoisemman seurustelun merkeissä.

Yhdistyksen hallituksen jäsenyydestä kiinnostuneet voivat tiedustella toiminnasta tarkemmin puheenjohtaja Johanna Harjulta (johanna.em.harju[at]gmail.com).

Tervetuloa vaikuttamaan niin uudet kuin vanhatkin jäsenet!

Kokousta ennen pääsemme tutustumaan toukokuussa uudistettuna avattuun Helsingin kaupunginmuseoon (Aleksanterinkatu 16). Opastettu kierros alkaa aulasta info-pisteen luota klo 17. Tilaisuus on maksuton eikä edellytä ilmoittautumista ennakkoon. Lämpimästi tervetuloa!