Pedakahvila 30.11. Tenttiakvaario (peruttu)

Kuva: Morguefile.com

Millaisia joustavia tenttimismahdollisuuksia Helsingin yliopistolla on? Mikä on tenttiakvaario? Entä tentti Moodlessa? Millainen on mielekäs tenttikysymys – tai tenttikysymyspatteristo?

Ma 30.11. klo 14.15-15.45 pedakahvilassa Metsätalossa kuulet mitä sähköisen tenttimisen välineitä HY:ssä on käytössä sekä opettajien kokemuksia tenttiakvaarion käytöstä. Pohdimme, millaisia ovat mielekkäät tenttikysymykset ja mm. miten luodaan toimiva kysymyspatteristo tenttiakvaarioon.

Vaikka et haluaisi vielä tarjota tenttiäsi sähköisesti, olet tervetullut tenttikysymyksiäsi kehittämään!

Alustajina pedagoginen yliopistonlehtori Anni Rytkönen (matemaattis-luonnontieteellinen tdk.) ja opettajat Ismo Pohjantammi (valtiotieteellinen tdk.) ja Riikka Järvelä (hum. tdk.).

Lisätiedot ja ilmoittautuminen koulutuskalenteri Henkassa (huom. toimii tällä hetkellä vain Internet Explorer -selaimella).