Uusien ilta – uusi mahdollisuus lähteä mukaan toimintaan!

Ehkä podet ympäristöahdistusta ja olet kyllästynyt tarkastelemaan vain yksilön valintojasi. Ehkä toivoisit, että ilmasto- ja ympäristöasioita nostettaisiin esiin kevään eduskuntavaalien alla tai yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa. Ehkä yksinkertaisesti rakastat metsissä samoilua ja vaellusretkiä. Ehkä olet ylipäätään kiinnostunut poikkitieteellisestä seurasta ja tiimityöskentelystä tapahtumien järjestämisen parissa. Ehkä et ole ennen kuullutkaan HYYn Ympäristövaliokunnasta tai ehkä uskot, että ideasi voisivat kehittää valiokunnan toimintaa paremmaksi.

Jokainen syy on yhtä hyvä syy suunnata Ympäristövaliokunnan uusien iltaan! Illan aikana pääset tutustumaan valiokunnan toimintaan, uusiin ja vanhoihin toimijoihin sekä tuleviin tapahtumiin. Paikalle saapuminen ei sitouta sinua vielä mihinkään, mutta halutessasi pääset tietysti osallistumaan juuri omien aikataulujesi, intressiesi ja ideoidesi ehdoilla. Torstaina 21.2. klo 18 katamme pöytään herkkuja, valmistelemme pienimuotoista ohjelmaa ja odotamme innolla saapumistasi!

Uusi ylioppilastalo on valitettavasti esteellinen.

MITÄ? HYYn Ympäristövaliokunnan uusien ilta
MISSÄ? Kokoushuone Sparre, Uusi ylioppilastalo (2. krs), Mannerheimintie 5 A
MILLOIN? Torstaina 21.2. klo 18–20
MIKSI? Koska ympäristöahdistus vaatii vertaistukea ja kannattaa kanavoida toiminnaksi!

The Environmental Committee’s New Members Evening

Maybe you have eco-anxiety and you are fed up with only monitoring your individual choices. Maybe you wish that environmental issues would be brought into the public discussion and consciousness of university students before the parliamentary election. Maybe you simply love hiking and being in the nature. Maybe you are interested in cross-disciplinary friendships and working as a team to produce a successful event. Maybe you are hearing about The Environmental Committee for the first time or maybe you already have ideas you believe could help the committee achieve its goals.

Each above mentioned reason is a very plausible one to join us in the New member’s eve of The Environmental Committee! During the evening you will get to know more about the committee, upcoming events and meet the current members. You are warmly welcome to join without any official commitment and within your own schedules, interests and ideas. On Thursday the 21st of February at 18 p.m. the committee will set the table for snacks, prepare some activities and look forward to your arrival!

The New student house is unfortunately not wheelchair accessible.

WHAT? The Environmental Committee’s New members evening
WHEN? 21st of February 2019 at 18–20
WHERE? Meeting room Sparre, New student house (2nd floor), Mannerheimintie 5 A
WHY? Because eco-anxiety demands peer support and should be turned into action!

Miljöutskottets de nyas kväll

Du kanske drabbas av miljöångest och är trött på att bara beakta dina individuella val. Kanske önskar du att klimat- och miljöfrågor skulle tas fram under riksdagsvalet eller bland universitetsstuderande. Kanske du helt enkelt bara älskar att vandra i naturen. Eller kanske är du intresserad av mångvetenskapligt sällskap och att ordna evenemang tillsammans med andra. Kanske är det första gången som du hör om HUS Miljöutskott eller kanske du redan har idéer för att förbättra utskottets verksamhet.

Varendaste en av de ovannämnda orsakerna är en bra orsak att komma på HUS Miljöutskottets de nyas kväll! Under kvällen har du möjlighet att bekanta dig med utskottets verksamhet, aktiva medlemmar och kommande evenemang. Du binder dig inte till någonting bara med att komma på plats. Du är dock varmt välkommen att delta enligt dina egna intressen, idéer och tidtabeller. Torsdagen den 21.2. dukar vi bordet med smått och gott, förbereder aktiviteter och väntar med iver på att få träffa dig!

Det nya studenthuset är tyvärr inte tillgängligt.

VAD? Miljöutskottets de nyas kväll
VAR? Mötesrum Sparre, Nya studenthuset, Mannerheimvägen 5 A, 2:a våningen
NÄR? Torsdag 21.2.2019 kl. 18–20
VARFÖR? För att hantera miljöångesten genom handling!