ISHA Helsingin vaalikokous 2.12.2020 | Board Elections of ISHA Helsinki on 2nd December

ISHA Helsingin vuoden 2020 vaalikokous järjestetään 2.12.2020 klo:18. Järjestämme vaalikokouksen poikkeuksellisesti Zoomissa pandemiatilanteen ja tapahtumarajoituksien vuoksi. Kaikki ovat tervetulleita seuraamaan kokousta tai asettumaan ehdolle ensi vuoden hallitukseen! Mikäli opiskelet Helsingin yliopistossa historiatieteitä tai yhteiskunnallisen muutoksen tutkimusta, olet oikeutettu asettumaan suoraan ehdolle ISHA Helsingin hallitukseen. Lisäksi voimme hyväksyä hallitukseen myös muiden koulutusohjelmien opiskelijoita, jotka ovat kiinnostuneet osallistumaan kansainväliseen historianopiskelijoiden poikkitieteelliseen järjestötoimintaan, mutta lähetäthän tässä tilanteessa lyhyen kirjallisen hakemuksen motivaatiostasi! Myös tapauksissa, joissa et pääse osallistumaan vaalikokoukseen mutta haluaisit asettua ehdolle hallitukseen, voit vaihtoehtoisesti lähettää kirjallisen hakemuksen, jonka käsittelemme vaalikokouksessa.

Jos sinulla on jotain kysyttävää, ottakaa rohkeasti yhteyttä ISHA Helsinkiin  Facebookissa tai laittakaa sähköpostia tämän vuoden hallitukselle isha-hallitus (at) helsinki.fi. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin!

Alla vaalikokouksen esityslista:

13§ YHDISTYKSEN SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN VAALIKOKOUS

Yhdistyksen vaalikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1. Kokouksen avaus
  2. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  3. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi (2) pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi (2) ääntenlaskijaa.
  4. Valitaan hallituksen puheenjohtaja.
  5. Valitaan hallitukseen 5–11 muuta jäsentä.
  6. Valitaan yksi (1) toiminnantarkastaja ja hänelle yksi (1) varatoiminnantarkastaja.
  7. Käsitellään muut mahdolliset asiat.
  8. Kokouksen päättäminen.

In English:

(The event will be held in Finnish, but in case of the presence of non-Finnish speakers, we can also use English as a working-language.)

The 2020 ISHA Helsinki board election meeting will be held on 2.12.2020 at 6 pm. Due to the pandemic and local event restrictions we will be hosting the event on Zoom. Everyone is welcome to watch the meeting or to run for the ISHA Helsinki board of 2021! If you are a student at the University of Helsinki, and study in history disciplines or in the programme Society and Change, you are eligible to run directly for the ISHA Helsinki board. We may also accept candidates from different disciplines and student programmes who are interested in being part of an international interdisciplinary history student society, but in this case please do submit a brief motivational letter! In case you cannot take part in the meeting but would like to run for the board, you can send an application, which we will discuss during the meeting.

If you have any further inquiries, please contact ISHA Helsinki on Facebook or send an email to this year’s ISHA Helsinki board to isha-hallitus (at) helsinki.fi