Tervetuloa ITUun, Roosa ja Erika!

ITU-tutkimus on saanut kaksi uutta tutkimusavustajaa, Roosa Hartikan ja Erika Vartiaisen, jotka ovat alkaneet nyt vuoden vaihteessa perehtyä työhönsä ITU-tutkimuksen 3-vuotisseurannan parissa.

Roosa

Roosa on psykologian maisterivaiheen opiskelija Helsingin yliopistolla. Roosa siirtyy ITU-tutkimukseen Helsingin yliopiston Helmi-tutkimuksesta, jossa kehityspsykologian ryhmä on myös ollut osallisena toteuttamassa lasten kehityksen seurantaa – siksipä Roosalle lasten neuropsykologiset tutkimukset ovatkin jo hyvin tuttuja. Tutkimusavustajan työssä mukavalta on tuntunut erityisesti pienten lasten kanssa työskentely, josta Roosalla on myös paljon aiempaa kokemusta.

Erika

Erika on myös Helsingin yliopiston maisterivaiheen  psykologian opiskelija. Erika on kiinnostunut erityisesti lasten mielenterveydestä ja oikeuspsykologisista teemoista. Työskentely lasten parissa on Erikalle jo entuudestaan tuttua töistä päiväkodissa. Lasten kanssa työskentely tuntuukin luontevalta ja Erika odottaa innolla tulevia kohtaamisia lasten kanssa.

Roosa ja Erika liittyvät tiimiin  tutkimusavustajakonkariemme, Lauran ja Jasmiinan lähtiessä täyspäiväisiksi psykologiharjoittelijoiksi. Kaikilta Itulaisilta iso kiitos ihanille Lauralle ja Jasmiinalle ja onnea opintojen viime metreille – ja lämpimästi tervetuloa mukaan, Erika ja Roosa!