Kiitos viljelykesästä / Thank you for the summer of campus farming

Kampusviljely on saatu mallikkaasti talvitelakalle. Suuret kiitokset kaikille viljelijöille tästä kaudesta!

Vaikka viljely on päättynyt ja talvi tulee, niin kampusviljelijät eivät kuitenkaan jää toimettomiksi. Nyt on aika alkaa suunnitella tulevaa kautta 2015! Ensi vuonna jatketaan Viikin ja keskustan viljelyitä samalla määrällä kuin tänä vuonna ja Kumpulan valloitusta suunnitellaan.

Tänä vuonna kampusviljely on saanut paljon selkeämpiä ja pysyvämpiä rakenteita ja toimikunta on muutettu valiokunnaksi, joten ensi kausi tulee sujumaan tätä vuotta huomattavasti helpommin :)

Kaikki aiheesta vähäsenkin kiinnostuneet yliopistolaiset ovat tervetulleita kampusviljelyvaliokunnan perustamiskokoukseen 10.12. klo. 18.00, Uusi ylioppilastalo, kokoushuone Cajsa (Mannerheimintie 5, B-rappu, 4. kerros).

Käymme hieman läpi kulunutta kautta, pohdimme tulevaa kautta ja valiokunnalle valitaan puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, viljelypaikkojen vastaavat (jokaiselle kolmelle kampukselle omansa), tiedottaja ja muut tarvittavat henkilöt.

Ilmoittaudu minulle, jos olet tulossa kokoukseen. Kerro myös samalla jos olet kiinnostunut jostakin valiokunnan pestistä. Laita myös viestiä, jos olet kiinnostunut valiokunnan toiminnasta, mutta et valitettavasti pääse kokoukseen.

Terveisin,

Marianne Saviaho
Kampusviljelyvaliokunnan pj

HYY – Tule mukaan valiokuntatoimintaan

Campus farming has ended for this year. Great thanks to all farmers!

Although this year has ended, we are starting to plan the next season! Next year we are going to farm in Viikki and centre as they where in this year and we are also planning to conquer Kumpula.

This year campus farming tried to get more stable and more clear structures, so next year will be much easier :)

Everybody is welcomed to the establishment meeting of the Campus Farming Committee. It will be held at 10 Dec 6pm, in the New Studenthouse, meeting room Cajsa (Mannerheimintie 5B, 4th floor).

We will talk little bit about this year, plan next year and choose the chair, vice chair, persons who are in charge of campuses and so on.

Let me know if you are coming to the meeting. Also send me an email if you want to participate, but you can’t come to the meeting.

Marianne Saviaho
The Chair of the Campus Farming Committee