Opinnot Tapahtumat

Keskustelutilaisuus opetushenkilökunnan kanssa / Discussion event with teaching staff

Hei kaikille!
Lämpimästi tervetuloa Karavaani ry:n ja opetushenkilökunnan yhteistyössä toteuttamaan keskustelutilaisuuteen 23.4. klo 14-16. Tilaisuudessa tulemme keskustelemaan rennoissa merkeissä Karavaanin joulukuussa 2020 järjestämässä Viiniä ja valitusta -tapahtumassa keräämästä opiskelijapalautteesta. Näillä näkymin mukaan on tulossa henkilökuntaa ainakin useimmista Karavaanin edustamista opintosuunnista. Haluamme tarjota sekä opiskelijoille että opettajille matalan kynnyksen mahdollisuuden päästä tutustumaan toisiinsa sekä esittämään toisilleen kysymyksiä mieltä askarruttavista aiheista, joten liittykää keskusteluun rohkein mielin!
Hi everyone!
We want to warmly welcome you to the discussion event organized by Karavaani ry and the teaching staff on the 23rd of April from 2 p.m to 4 p.m. At the event, we will discuss in a relaxed way the student feedback collected by Karavaani at the Wine and Complaint event in December 2020. There will be teachers coming from at least most of the fields of study represented by Karavaani. We would like to offer both students and teachers an opportunity to get to know each other and ask questions, so feel free to join the discussion!