Selkokielen opinnäytepaja 31.10.2022

Teetkö tai ohjaatko selkokieleen liittyvää opinnäytettä? Tule mukaan opinnäytepajaan 31.10.2022!

Klaara-verkosto tukee selkokieleen liittyviä opinnäytetöitä tekeviä opiskelijoita. Verkosto järjestää maanantaina 31.10.2022 opinnäytepajan. Kyseessä on matalan kynnyksen hybriditilaisuus. Osallistua voi siis sekä lähinä Helsingissä että etänä. Tervetulleita ovat kaikki selkokieleen liittyvien opinnäytetöiden tekijät ja ohjaajat niin yliopistoista kuin muistakin oppilaitoksista. Päivän aikana on tilaisuus esitellä omaa opinnäytetyötä ja saada kannustavaa palautetta muilta pajalaisilta. Tervetuloa mukaan, olipa työsi ihan alkuvaiheessa tai jo pidemmällä.

Opinnäytepajan ilmoittautuminen sulkeutui 3.10.2022.

Ilmoittautuneet saavat lisätietoa sähköpostitse lokakuun toisella viikolla.  Paja järjestetään alustavan suunnitelman mukaan kello 10-15, mutta tämä tarkentuu, kun näemme osallistujamäärän.

Tämä on historian viides Klaara-verkoston järjestämä opinnäytepaja. Aiemmista pajoista on saatu hyvää palautetta, uskallamme siis suositella tätäkin pajaa. Pajaan osallistuneen opiskelijan kokemuksista voit lukea myös tästä. Tule mukaan! Saat opinnäyteprojektiisi uusia näkökulmia, palautetta, vertaistukea ja lisää intoa.

lisätiedot: Ulla Vanhatalolta, ulla.vanhatalo@helsinki.fi