Kompleksin kuukausitiedote 06/2016

Tämä on Kompleksi ry:n kuukausitiedote 06/2016.

TIEDOTE SISÄLTÄÄ
1 Ajankohtaiset kuulumiset
2 Loppuvuoden tulevat tapahtumat

penger2

1 AJANKOHTAISET KUULUMISET

Kompleksille on syyskoukousessa 24.11. valittu uusi hallitus ja toimihenkilöt vuodelle 2017. Onneksi olkoon kaikille valituille! Uusien hallitustoimijoiden nimet löytyvät nettisivuilta kohdasta ”Ajankohtaista”.

Ilmoittautuminen Kompleksin vuosijuhlille on alkanut! Ilmoittautuminen muille kuin kutsuvieraille tapahtuu tällä e-lomakkeella. Ilmoittautuminen sulkeutuu 31.12. tai kun paikat ovat täyttyneet. Myös muut kuin kompleksilaiset, Kompleksin alumnit, henkilökuntamme ja kutsuvieraat ovat tervetulleita juhlaan ilman kompleksilaista avecia. Mikäli juhla menee täyteen, suosimme kuitenkin edellä mainittuja. Lisätietoja ilmoittautumisesta sähköpostilistalle saapuneesta viestistä tai Facebook-tapahtumasta. Yhteyshenkilö: vuosijuhlavastaava Emma Korhonen.

Tiedekuntamuutto
Vuoden 2017 alusta psykologian oppiaine siirtyy hallinnollisesti Lääketieteelliseen tiedekuntaan ja Käyttäytymistieteellinen tiedekunta muuttuu Kasvatustieteelliseksi tiedekunnaksi. Vaikka virallinen tiedekunta vaihtuu jo vuoden vaihtuessa, psykologian opiskelu jatkuu vielä kevään 2017 Siltavuorenpenkereellä.

2 TAPAHTUMAT

2.12. OPS-klinikka Penkereellä (sh229) klo 13
OPS-klinikassa pääsee lukemaan ja kommentoimaan ensi vuonna voimaan tulevien tutkintovaatimusten kursseja opiskelijan näkökulmasta. Lisätiedot sähköpostilistalle saapuneesta viestistä. Yhteyshenkilö: Salli Tuominen.

2.12. Fazer-eksku klo 11 – 12
Lisätiedot ja ekskulle päässeet sähköpostilistalle saapuneesta viestistä.

5.12. Pikkukäyttiksen hautajaisjoulut Rexillä klo 19
Conduksen pikkujoulut ja Käyttäytymistieteellisen tiedekunnan hautajaiset. Pukukoodina tonttulakki ja mustat vaatteet. Tapahtuma Facebookissa tästä.

5.12. Kompleksin Megazone Salmisaaren Megazone klo 17.
Ilmoittautuminen 2.12. mennessä. Osallistuminen maksaa max. 14 euroa. Ilmoittautuminen tällä lomakkeella. Tapahtuma Facebookissa tästä.

6.12. Ylioppilaiden soihtukulkue, lähtö Hietaniemenkadulta klo 17
Pääkaupunkiseudun ylioppilaiden (HYY, AYY, SHS) perinteinen itsenäisyyspäivän soihtukulkue. Tänä vuonna kulkueen teemana on yhdenvertainen ja globaali Suomi. Tapahtuma Facebookissa tästä. Condus ylioppilaiden soihtukulkueessa Facebookissa tästä.

14.12. Pikkujoulut lääkiksen ja logopedian kanssa Ruskeasuolla.
Lisätietoa tulossa.

Stay Tuned
Joulukuun puolessa välissä Kompleksi-lehti ilmestyy
17.1.2017 SPOL-seminaari Jyväskylässä
20.-22.01.2017 Lääkisten superristeily. Tapahtuma Facebookissa tästä.
18.2.2017 Kompleksin vuosijuhlat

Etkö löytänyt etsimääsi? Haluatko antaa palautetta kuukausitiedotteesta?
Ota yhteyttä tiedottajaan: julia.karna(at)helsinki.fi.

Briefly in English

This is the monthly newsletter of Kompleksi, 06/2016.

Kompleksi’s new board has been chosen.
Congratulations to all those who were chosen to the board of 2017!

In 2017, Psychology will become a part of the Faculty of Medicine. However, for the spring of 2017 Psychology will remain at Siltavuorenpenger.

UPCOMING EVENTS

5.12. Funeral of the Faculty of Behavioral Sciences
at Rex, 7 pm.

6.12. Torchlight procession, start from Hietaniemenkatu at 5 pm.
Every year, students in the Capital Region (HYY, AYY, SHS) celebrate Independence Day with a torchlight procession. This year the theme is equal and global Finland. Facebook event here.

Did you not find what you were looking for? Want to give feedback on this newsletter?
Contact Kompleksi’s communications coordinator: julia.karna(at)helsinki.fi.

Published by

Deleted User