Kontakti ry:n hallituksen kokous 1/2013

Keskiviikko 16.1. klo 18.30, Kuppala, Unioninkatu 37

Paikalla: Raimo Tengvall, Uura-Liina Kouvonen, Juuso Tommola, Miika Mäki, Heini Ihalainen, Vilma Holappa, Niina Sarén, Hanna Väisänen (poistui 20.15), Reetta Mikkola (poistui 20.30), Elina Hiltunen, Maija Kantola

1. Kokouksen avaaminen

-Kokous avattu klo 19.00

2. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

-Kokous on laillinen ja päätösvaltainen.

3. Hallituksen järjestäytyminen ja vastaavuuksien jako

– Valitaan varapuheenjohtajaksi ja työelämä- ja alumnivastaavaksi Uura-Liina Kouvonen, tilavastaavaksi Vilma Holappa, liikunta- ja vuosijuhlavastaavaksi Heini Ihalainen, sihteeriksi ja ympäristövastaavaksi Reetta Mikkola, IT-, tiedotus- ja virkistysvastaavaksi Juuso Tommola, kulttuuri-, kv- ja tasa-arvovastaavaksi Maija Kantola, työelämä- ja suhdevastaavaksi Miika Mäki sekä kulttuuri- ja vuosijulhavastaavaksi Elina Hiltunen.

4. Esityslistan hyväksyminen

– Päätetään käsitellä kurssien jakautumista, työelämämentorointia ja alumniyhteyksiä ja nettisivujen sisällön kehittämistä seuraavassa kokouksessa, hyväksytään.

5. Talousasiat

– Valtuutetaan Raimo Tengvall ja Vilma Holappa vaihtamaan ainejärjestön tili toiseen pankkiin tarvittaessa.

– Siirretään tilin käyttöoikeus Ville Salolta ja Heini Salovaaralta Vilma Holapalle ja Raimo Tengvallille.

6. Opintoasiat

– Oppiainekahvit Metsätalon uusissa tiloissa järjestetään vanhojen opintovastaavien kanssa yhteistyössä mahdollisimman pian.

7. Työelämä

– Päätetään tehdä e-lomake toiveiden kartoittamiseksi työelämäekskursiokohteista.

– Ehdotetaan ekskursioiden määrän lisäämistä.

– Pohditaan mahdollisia sponsoreita.

– Hanna Väisänen poistui 20.15.

8. Juhlat

– Kauden avajaisbileet Kuppalassa 17.1. : Juuso hoitaa musiikin

– Vuosijuhlat: otettu ensisijaiseksi tehtäväksi pitopaikan pikainen löytäminen. Vuosijuhlavastaavat kartoittavat tilamahdollisuuksia osakunnilta ja Kannunvalajilta huhtikuulle. Raimo tiedustelee Alina-vuoron vaihtomahdollisuuksia Keholta, jolla on sitsit 15.3.2013. Heini ja Elina alkavat muodostaa vuosijuhlatoimikuntaa.

– Hesarin appro 2013 17.-18.4.2013. Ilmoittautuminen ainejärjestöille alkaa 5.2.2013 klo 9 alkaen. Juuso varaa ilmoittautumisen alettua Kontaktille 30 lippua.

– Reetta Mikkola poistui 20.30. Päätetään, että Uura toimii sihteerinä loppukokouksen ajan.

9. KV ja suhteet

– Päätetään palata KV- ja suhdeasioihin tarkemmin seuraavassa kokouksessa.  Suhteiden osalta pohdittu alustavasti yleisvaltsikkalaisia Kuppala-bileitä.

10. Kulttuuri

– Valtsikan speksi: Sovittu, että varataan 25 lippua perjantaille 22.2.2013. Elina hoitaa varauksen.

– Kontaktin leffailta: suunniteltu leffaillan järjestämistä tammikuussa tai helmikuun alussa. Elina ja Maija selvittelevät vielä käytännön järjestelyjä.

– Pullaperjantai: Pohdittu pullaperjantain tulevaisuutta. Mietitty ainakin jonkinlaisen yhteiskontaktilaisen perinteen jatkamista, hieman eri konseptilla ja tiheydellä. Pohdittu tiloiksi Kuppalaa, Kannuklusterin tiloja tai lähibaareja. Juuso kyselee Marian Helmestä tila- ja sponsorimahdollisuuksia. Ajankohdaksi mietitty joka kuukauden ensimmäistä perjantaita.

11. Liikunta

– Suunniteltu Megazonea tai sulkapalloa alkuvuoteen. Suunniteltu myös Nuuksio-eräreissua toukokuulle tai alkusyksylle.

– Laskiainen 12.2.2013: Pohdittu Kontaktin osallistumista laskiaisriehaan. Mietitty yhteislähtöä ja jonkinlaista Kontaktin omaa pistettä Ullanlinnanmäelle.

12. Web- ja tiedotusasiat

– Juuso on jakanut kaikille hallituslaisille HYY:n sähköpostilistat, joille jokainen vastuualueensa ja tarpeen mukaan liittyy.

– Päätetään jatkaa samalla linjalla sähköpostilistoillle tulevan postin läpipääsystä, it-vastaavan harkinnan mukaan.

– Juuso tekee e-lomakkeen, jolla kartoitetaan toiveita Kontaktin toiminnasta tulevalle vuodelle.

– Päätetään, että kaikista Kontaktin tapahtumista tiedotetaan edelleen tasavertaisesti niin Kontaktin facebook-ryhmän kuin sähköpostinkin kautta.

13. Tilat

– Vilma osallistuu Alina-koulutukseen 28.1.2013

14. Muut esille tulevat asiat

– Kontakti-lehti: Mietitty alumnien halukkuutta kirjoittaa lehteen. Uura tiedustelee asiaa.

15. Posti

– Ei postia.

– Raimo tarkistaa postilaatikon sijainnin Metsätalolla ja tarkistaa postin vastaisuudessa viikoittain.

16. Seuraavan kokouksen ajankohta

– Raimo tekee seuraavasta kokouksesta Doodlen. Kaavailtu viikolle 5.

17. Kokouksen päättäminen

– Kokous päätetty klo 21.55.