Kehittämisyhteisön työ pyörähti käyntiin

Koutsin kehittämisyhteisön työ käynnistyi ensimmäisessä työpajassa kesiviikkona 29.2. Paikalle Tieteiden talolle Helsinkiin kokoontui viisitoista asiasta kiinnostunutta henkilöä ympäri Suomen, kauimmaiset osallistujat Oulusta. Osallistujat olivat pääasiassa ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen  u&r-väkeä sekä hankeihmisiä.

Tieteiden talo loi inspiroivat puitteet tapaamiselle, jossa pohdittiin, millainen palvelu Koutsissa tuotettava “korkeakouluammattien wiki” voisi olla. Koutsin projektiryhmä saikin hyviä evästyksiä jatkotyöstämistä varten.

Koutsin kehittämisyhteisölle on avattu myös työskentelytila Yammeriin, jossa koutsilaisia on jo yli 20. Osa heistä ei pääse lainkaan työpajoihin, mutta haluaa osallistua työhön verkon kautta. Yammeriin osallistujien määrälle ei ole asetettu ylärajaa, toisin kuin työpajoihin, joihin mahtuu 20.

Seuraava työpaja on siis 28.3. klo 9-16 jälleen Tieteiden talolla. Mukaan mahtuu vielä muutama.  Jos työpaja tai  työskentely Yammerissa kiinnostaa, ota yhteyttä Merja Ukkolaan merja.ukkola@helsinki.fi

About Deleted User

Special user account.
This entry was posted in koutsi-projekti. Bookmark the permalink.