Opiskelija tai alumni? Tule mukaan kehittämään Koutsia!

Haluatko päästä mukaan kehittämään korkeakouluopiskelijoille suunnattua rohkaisevaa ja kannustavaa, mutta realistista verkkopalvelua? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme henkilö.

Koutsi-hanke valmistelee verkkopalvelua, jonka tarkoituksena on antaa ajantasaista tietoa korkeakoulutettujen työhön sijoittumisesta ja työtehtävien moninaisuudesta ja näin auttaa opiskelijaa hahmottamaan, millaisiin työtehtäviin eri koulutuksilla on mahdollista sijoittua.

Käyttäjäraatiin?
Etsimme Koutsin kahteen käyttäjäraatiin korkeakouluopiskelijoita sekä korkeakoulusta jo valmistuneita. Raatien tehtävänä on antaa näkemyksensä muutaman kerran vuodessa Koutsin ajankohtaisiin kysymyksiin. Kysymykset voivat koskea esimerkiksi verkkopalvelun sisältöjä, toiminnallisuuksia tai kehittämisideoita. Kysymyksiin vastataan sähköisellä lomakkeella, ja niihin vastaaminen vie kerrallaan noin puoli tuntia. Käyttäjäraatilaisten kokemukset ovat olennaisessa osassa Koutsin verkkopalvelun suunnittelu- ja toteuttamistyössä.

Molempiin käyttäjäraateihin (opiskelijat/valmistuneet) valitaan n. 10 – 15 henkilöä. Käyttäjäraadit toimivat sähköpostin välityksellä. Toivomme, että raateihin valittavat henkilöt sitoutuvat Koutsin kehittämiseen noin vuodeksi eteenpäin.

Miten pääsee mukaan?
Lähetä vastaukset alla oleviin kysymyksiin 17.6.2012 mennessä sähköpostilla osoitteeseen miia.kunnari@helsinki.fi. Otamme yhteyttä käyttäjäraateihin valittuihin henkilöihin viikolla 25. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tai käytetä muihin tarkoituksiin.

Nimi
Sähköpostiosoite
Paikkakunta
Ikä
Koulutus
Ammatti/tehtävänimike

This entry was posted in koutsi-projekti. Bookmark the permalink.