Kolmesataa kertomusta, kolmesataa vinkkiä opiskelijoille!

Fanfaarit Annelle, oppilaanohjaajalle, joka kirjoitti töissä.fi-palveluumme kertomuksen nro 300!  Kirjoitus sisälsi myös oivan vinkin alasta kiinnostuneelle opiskelijalle:

Oppilaanohjaajalle on vain hyödyksi, jos hän on epäonnistunut opinnoissaan ja sen jälkeen koonnut itsensä ja jatkanut niitä.

Kertomusten määrä on lisääntynyt tasaisesti pitkin kevättä, joten opiskelijoilla alkaa olla käytössään jo aikamoinen aarreaitta valmistuneiden kokemuksia ja näkemyksiä.

Kertomusten arvo nähdään myös opinto-ohjauksen asiantuntijoiden keskuudessa, ja keväällä töissä.fi-sivustoa pilotoidaan hops- ja urasuunnittelun ohjauksen välineenä muun muassa Oulussa ja Jyväskylässä. Aiheen tiimoilta järjestetään työpajoja ohjaajille, ja työpajojen antina saataneen ohjeistusta laajemmaltikin ohjausalan ihmisten käyttöön.

About Deleted User

Special user account.
This entry was posted in koutsi-projekti. Bookmark the permalink.