Polkuja ammattiin -osio julkaistu

Polkuja ammattiin -osion etusivu

Töissä.fi on julkaissut uuden osion Polkuja ammattiin, joka kertoo, millä koulutuksilla eri työtehtäviin on tultu. Polkuja ammattiin perustuu samalle korkeakoulujen keräämälle tilastoaineistolle kuin Sijoittuminen työelämään -osio, mutta nyt tietoja tarkastellaan ammattilähtöisesti. Osiosta on helppo tarkistaa, millä kaikilla koulutuksilla omaan toiveammattiin voi päätyä. Tiedot on esitetty havainnollisten datavisualisointien avulla.

Polkuja ammattiin -osio kiinnostaa varmasti kaikkia. Erityisesti se sopii sekä työllistymistä pohtiville korkeakouluopiskelijoille että jatko-opintoja suunnitteleville lukiolaisille ja ammatillisten oppilaitosten oppilaille. Uusi osio on hyödyllinen myös opinto-ohjaajille.

Konsultin tehtävissä voi toimia monella koulutustaustalla.

Konsulteilla on hyvin erilaisia koulutustaustoja.

About Deleted User

Special user account.
This entry was posted in koutsi-projekti, työelämätieto and tagged , , . Bookmark the permalink.