Hallituksen kokous 8.4.2016

Hallituksen kokous 5/2016, pöytäkirja

Aika: Pe 8.4 klo: 17.00

Paikka: Beauvoir

Paikalla: Petteri Salo, Ville Pottonen, Pyry Lehtonen, Ville Markkanen, Sara Näätänen, Nea Tiililä, Tuomas Markkula, Antti Komu, Veikko Walta, Matias Topo, Elli Taimela, Julius Rissanen, Roope Jääskeläinen, Olli-Pekka Viitaharju, Arto Salo, Hanna Sandell (kohdasta 7), Sara Kurppa (kohdasta 7),

Poissa: Vili Vanhala, Alec Hölttä, Tatu Räsänen, Meeri Seppä, Sara Syvälahti,

1. Kokouksen avaaminen

Puheenjohtaja avasi kokouksen 17.01.

1. Laillisuus ja päätösvaltaisuus

Puheenjohtaja totesi kokouksen lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

1. Esityslistan hyväksyminen

Hyväksyttiin esityslista.

1. Edellisen pöytäkirjan hyväksyminen

Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja.

1. Talous

Tapahtumat on maksettu pääsääntöisesti hyvin ajallaan. Nordealta saatu sponssi oli odotettua suurempi.

1. Toiminta

6.1. Menneet tapahtumat

• 3 valtsikan säbäturnaus
  • 10 osallistujaa. Turnaus meni hyvin, vaikka maalikilpailu nousi hieman tunteisiin.
  • 4 Kansissitsit
  • 105 osallistujaa, sitsit menivät hyvin kuokkavieraasta huolimatta.
  • 4 Kansissitsien jatkot
  • Railakas tunnelma, jatkoja voisi jatkossa mainostaa enemmän. 147 osallistujaa.
  • 4 Kauppalehti excu
  • Yritysvierailuna excu oli melko kevyt ja yleisluontoinen. Paikalla 8 KTTO:laista. Yhteensä 16 osallistujaa.
  • Suhdetapahtumana olisi vaatinut enemmän kanssakäymistä median kanssa.

6.2. Tulevat tapahtumat

• 4 Hesarin appro

Appro hyvin hanskassa, Tuomas lähettää pian mailia tapahtuman tarkemmista tiedoista.

• 4 Skumppatasting

Perjantaina Kuppalassa. Tapahtuma toimii niin, että jokainen osallistuja saa lipulla kiinteän määrän skumppaa. E-lomake tehdään pian. Otetaan maksimissaan noin 30 osallistujaa.

• 4 Yhteisvierailu Finanssialan Keskusliittoon

Vierailu järjestetään yhdessä ESO:n finanssikerhon kanssa. Promotaan vierailua vielä lisää.

• 4 Yhteisvierailu Danske Marketsiin

Järjestetään KYE:n kanssa. Excu täynnä.

• 4 Valtsikan merkkimarkkinat

Tarvitaan pari henkilöä myymään merkkejä klo. 10-14.

• 4-01.05 Vappu

28.4 pre pre Jappu. Jatkot Apollossa, lippujen hinta 5e. Narikka ei kuulu hintaan. Pidetään Jallupong turnaus.

01.05 Vappupäivä, pressut ja grilli hoidossa. Teltta pitää vielä hommata ja pitää tehdä tapahtuma facebookiin.

• 5 Kannun vujut

KTTO:lta on ilmoittautunut jo hyvin porukkaa.

• Opintomatka

Tehdään tänään e-lomake. Jos saadaan tarpeeksi osallistujia, hankitaan liput ja järkätään matka.

• Alumnisitsit

Pyritään löytämään tila niin, että myös alumnivastaava pääsee paikalle. Kysytään ESO:lta onko ESO:n sali vuokralla. Hammaslääkiksen tilaa kysytään myös.

1. Posti

Ei toimenpiteisiin johtavaa postia.

1. Alumniasiat

Alumniyhdistykseen oltu usein yhteydessä. Ajatuksena houkutella lisää vastavalmistuneita jäseniksi. Nykyinen ikäjakauma on painottunut vanhempiin KTTO:laisiin. Tällä hetkellä KTTO:n alumniksi ei voi liittyä liittymättä samalla HYY:n alumniksi. Tutkitaan, voiko järjestelmää muuttaa jatkossa. Vesasta on tehty alumnijuttu Kapitaaliin.

1. Tiedotus ja web-asiat

Hallitusesittelyt on lisätty sivulle. Muistetaan jatkossakin lähettää eventeistä tieto myös s-postilistalle. Nettisivun uudistus käynnissä, ollaan valmiita maksamaan alustasta pari euroa kuussa.

1. Kuttuuri

Poliittisen valokuvan festivaaliin tulossa vierailu vappua edeltävällä viikolla.

1. Yrityssuhteet

Käyty Mandatum lifellä juttelemassa, excu ja ehkä myös muuta yhteistyötä tulossa. Myös MC Kinseyllä kiinnostusta yhteistyöhön. Sovittiin, että jos saadaan hyvä diili, voidaan ottaa MC Kinsey pääyhteistyökumppaniksi. Annetaan yritysvastaaville vapaus arvioida tulevaisuudessa itse sopimusten järkevyyttä, kunhan hallitus pidetään ajan tasalla.

Jos jollakulla kontakteja yrityksiin, saa mielellään ehdottaa KTTO:n excua yritykseen.

Finvera, YKK, VATT ja Ilmarinen ovat tulevan syksyn todennäköisiä excukohteita.

1. Opintoasiat

– Maisterivaiheen johtoryhmän haku loppuu tänään, saadaan tod.näk varsinainen jäsen ja varajäsen. – Kyselyyn on tullut tähän mennessä noin 30 vastausta.

– Avattiin opintoasioita koskeva facebook –ryhmä.

– Kumpulaan tulossa ekonometrian linja, jossa opiskeltaisiin taloustiedettä. Tarkempi tieto linjasta on vielä auki.

– Valtsikan nykyiset laitokset saatetaan lakkauttaa/muuttaa uudistusten myötä.

1. Urheilu

– Tänä keväänä tulossa fudissarja 20.4-9.5 melko tiiviissä tahdissa.

– Voo:lla halua järkätä yhdessä ultimate –excu. Todettiin, että excu tulisi ehkä turhan nopealla aikataululla, mutta osallistutaan jos löydetään sopiva päivä.

1. Tuutorointi

Pidetään pääsykoebileet todennäköisesti yhdessä muiden ainejärjestöjen kanssa. Tuutorien ensimmäinen tapaaminen pian.

1. Toimikunnat
  • Vuosijuhlat

Tila varattu ja jatkotilaa pitää alkaa miettiä. Ehdotettiin baarijatkoja, jotka olisi helppo järjestää.

1. Kapitaali

Ensimmäinen kapitaali ulkona. Ensi viikolla toisen kapitaalin juttujen deadline, joten lehti pitää julkaista kiireellä. Ehdotettiin ”Miiran tarina”-juttua kansissitseihin liittyen. Kapitaalista on tullut paljon hyvää palautetta.

1. Muut esille tulevat asiat

Lippu 2.0

– Hommataanko bilelippu, jota uskaltaa käyttää tapahtumissa? Todettiin, että tällainen lippu olisi kätevä ja selvitetään sen hankkimista.

– Myös ainejärjestönauhojen hankinta vireillä.

1. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

Vapun jälkeen, kokouksesta moodle.

1. Kokouksen päätös

Puheenjohtaja päätti kokouksen 18.32