Hallituksen kokous 24.2.2015

Hallituksen kokous 3/2015, pöytäkirja

Aika: Maanantai 24.2 klo: 18.00

Paikka: Kuppala

Paikalla: Joona Widgrén, Sini Liukkonen, Iida Piippo (kohtaan 8.2), Ville Pottonen, Mattias Lagerspetz, Juho Heinisuo, Maaria Koski, Pyry Lehtonen, Lauri Jauhiainen (kohtaan 8.2 asti), Ville Markkanen, Adam Saada, Sara Näätänen, Nea Tiililä (kohtaan 8.2), Tuomas Markkula, Vili Vanhala, Veikko Walta, Antti Orlimo (kohdasta 8.1)

Poissa: Jyri Yli-Villamo, Alec Hölttä, Nea Hänninen, Antti Komu

1. Kokouksen avaaminen

-Puheenjohtaja avasi kokouksen 17:55

2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus

-Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi

3. Esityslistan hyväksyminen

-Lisättiin esityslistaan kohdaksi 4 kannukummin tervehdys ja kohdaksi 5 lippuasiat

4. Kannukummin tervehdys

-Kannukummi Riikka Tähkävuori esittäytyi ja kertoi roolistaan ja suhteestaan KTTO:on.

5. Lippuasiat

-Moodilla eräs joka tehnyt lippusuunnitelmia aikaisemmin, esitettiin vaihtoehdoksi lipun suunnittelijaksi. Mahdollista hakea toiminta-avustusta lippua varten, kattanee osan kustannuksista. Lipun hinta kaikkiaan arviolta viidestä kuuteen sataan euroa. Pyritään saamaan lippu hankittua kuluvan vuoden aikana.

6. Edellisen pöytäkirjan hyväksyminen

-Hyväksyttiin edellisen kokouksen pöytäkirja

7. Talous

-Hallituksenvaihtomökin lasku tuli, laskutetaan osallistujilta. Gangstasitsien tilinpäätös tehty.

8. Toiminta

8.1. Menneet tapahtumat

• 13.2   Kansissitsikokous

-Paikalla 6 KTTO:sta, yhteensä 10.

• 14.2   Akateemisen kyykän MM-kisat

-Lähtö sujui hyvin. Kaksi joukkuetta 2. kierroksella pudotuspeleissä, sijoilla 33-64 (joukkueita 512). Kaksi joukkuetta jäi alkulohkovaiheeseen. KTTO:laisia matkassa mukana 19.

• 17.2   Laskiainen

-14 KTTO:laista viettämässä laskiaista

• 20.2   Valtsikan speksi

-20 ilmoittautunutta, 17 tuli yhteislähtöön. Yhteensä 21 speksissä paikalla. Speksi oli onnistunut.

• 24.2   Vuosikokous

-Vuosikokouksessa 17 jäsentä paikalla.

8.2. Tulevat tapahtumat

• xx.3   Kansisitsien suunnittelukokous part 2

-Päivämäärä avoin, mieluiten maaliskuun alussa.

• 26.2   Leffailta @Alina

-Alinaa ei saatu peruttua, järjestetään leffailta. Videotykki varattava. Pyritään pitämään tapahtuma pienimuotoisena.

• 2.3 Vujukokous Median kanssa.

-Mahdollisimman monia KTTO:laisia toivotaan paikalle.

• 15.3 Säbäturnaus

-Pyritään saamaan kahdesta kolmeen joukkuetta. KTTO lähtee voittamaan turnausta ehdottomana ennakkosuosikkina.

• 19.3   Kansissitsit

-Casa Academica. Kortillista järjestyksenvalvojaa tarvitaan. Myös narikkaan tarvitaan muutama työntekijä.

• 14.4    Media <3 sitsit

• (16.4   Hesarin appro)

-Lippuja yhteislähtöön ei saatu. Pyritään ostamaan mahdollisimman paljon KTTO:lle seuraavan kerran kun lipunmyynti aukeaa.

• Yhteinen tapahtuma Ebe ry:n kanssa

-Vaihtoehtoina sitsit tai tapahtuma Sivistyksellä, jos Ebe valmis käyttämään Sivistysvuoronsa. Jos sitsit niin syksyllä.

• 5.6 Alumnien kesäjuhlat Sivistyksellä

9. Posti

-Ei postia

10. Alumniasiat

-Ei tiedotettavaa. 5.6 kesäjuhlat alumneille Sivistyksellä

11. Tiedotus ja web-asiat

-Nettiin (Top 3:) kansissitsit ja leffailta, tuutorhaun loppuminen (ja deadline), yleinen palautetilaisuus 11.3

12. Yrityssuhteet

-Tullut pyyntöjä mainostaa työpaikkoja ktto-listalla, mutta maksettava mainoksista. Keskusteltiin toisesta listasta rekryilmoituksille. Kansissitseille saatiin Nordea Markets sponsoriksi.

13. Opintoasiat

-Ei opintovastaavia paikalla. 11.3 palautetilaisuus opetuksesta oppiaineen kanssa. Econ tietokoneluokan kohtalo avoin, KTTO:n mielipide välitetty eteenpäin.

14. Urheilu

-Sählyturnaus tulossa, Kannu järjestää beach volley –mahdollisuuden halukkaille.

15. Tuutorointi

-Mainostetaan tuutorointia jäsenille.

16. Toimikunnat

– Vuosijuhlat

17. Kapitaali

-Päätoimittajalla kiireitä, tarvitsee taittoapua.

18. Kulttuuri

-Yhteistyötä muiden ainejärjestöjen kulttuurivastaavan kanssa, puhuttiin teatteri- yms. käynneistä ryhmäalennuksia hyödyntäen, tai kenraaliharjoituksiin?

19. Muut esille tulevat asiat

-KTTO:n hallitukselle Whatsapp-ryhmä. Adam perustaa.

20. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

-Seuraava kokous ennen kansissitsejä, tarkempi päivämäärä sovitaan myöhemmin.

21. Kokouksen päätös

-Puheenjohtaja päätti kokouksen 19:03.