KTTO:n kesäkoris alkanut menestyksekkäästi!

Kesäkorista on saatu pelattua jo 3 kertaa, ja varsinkin tänään sää suosi aurinkoisessa ja lämpimässä Hietsussa! Pelaajia oli paikalla huimat 16, edustusta muutamasta muustakin ainejärjestöstä, kansislaisia fukseista 5. vuoden opiskelijoihin sekä yksi vahvistus myös from University of Arkansas! Paikalle oli järjestynyt myös dj, joten pelatessa sai nauttia myös hyvästä musiikista.

Saamastamme hyvästä palautteesta johtuen pelejä pyritään säiden salliessa jatkamaan viikottain! Viikonpäivä saattaa vaihdella, joten suosittelen seuraamaan sähköpostilistaa sekä liittymään facebook-ryhmään.

Jos siis haluat kokea liveselostuksen suoraan pelikentältä, lintuääniä puolustuksesta, alapään yrityksiä tai vaan pelata koripalloa hyvässä porukassa, seuraa sähköpostia ja/tai facebook-ryhmää http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=100101626704100&ref=ts

Ja ottakaa siis huomioon, että pelata ei todellakaan tarvitse osata! Jos siis olet viimeksi pelannut lukiossa ja siitäkin on jo aikaa niin rohkeasti mukaan vaan! Sääntöjä kerrotaan kyllä tarvittaessa ainakin niiltä osin kun niitä viitsitään noudattaa, pisteitä ei tähän mennessä ole turhaan jaksettu laskea!

Seuraavat pelit (säävarauksella) maanantaina 14.6. kello 17-19 Hietsussa!

KTTO kesäkoris – kun kokeilet kerran, et voi elää ilman